Начало В детайли Болницата в Перник въведе система за обратна връзка с пациентите чрез специални заключени кутии, поставени на всеки етаж
91
България

Болницата в Перник въведе система за обратна връзка с пациентите чрез специални заключени кутии, поставени на всеки етаж

В Многопрофилната болница за активно лечение „Рахила Ангелова“ в Перник вече е въведена система за обратна връзка с пациентите.Тя се осъществява чрез специални заключени кутии, поставени на всеки етаж. В тях пациентите могат да попълнят бланка за мнение, свързана с жалба, сигнал или похвала, и да я пуснат в една от кутиите.

| 01 Декември 2025, 10:48 ч.
Болницата в Перник въведе система за обратна връзка с пациентите чрез специални заключени кутии, поставени на всеки етаж
Болницата в Перник въведе система за обратна връзка с пациентите чрез специални заключени кутии, поставени на всеки етаж
Снимка © БТА

В Многопрофилната болница за активно лечение „Рахила Ангелова“ в Перник вече е въведена система за обратна връзка с пациентите. Тя се осъществява чрез специални заключени кутии, поставени на всеки етаж. В тях пациентите могат да попълнят бланка за мнение, свързана с жалба, сигнал или похвала, и да я пуснат в една от кутиите. Те се отварят веднъж месечно, а ключ от тях има единствено адвокат Пламен Таушанов от Българската асоциация за закрила на пациентите (БАЗП), която систематизира постъпилата информация и изготвя ежемесечни доклади. Организацията има право също да разследва всяка подадена жалба.

Актуализация на бюджета на Община Мъглиж за 2025 година ще разгледат и гласув

Дирекция в Министерството на енергетиката (МЕ) проверява електрозахранването

Общинският съвет в Берковица реши на днешната си сесия да предостави безвъзме

Хората във видинското село Дружба искат да се ремонтира местния храм "Св. рав

Многопрофилната болница за активно лечение (МБАЛ) "Д-р Димитър Павлович&ldquo

Паралелно с тази система, в непосредствена близост до кутиите е разлепена и Европейската харта за правата на пациентите. Документът задължава лекарите и лечебните заведения да гарантират основните права на пациента и е свободно достъпен за всички.

Директорът на болницата в Перник, д-р Явор Дренски, представи инициативата пред медиите и подчерта, че тя е важна стъпка към подобряване на предоставяните медицински услуги.

„Надяваме се този мониторинг да доведе до по-добро обслужване“, заяви той. По думите му пациентските сигнали са ключов инструмент за усъвършенстване на лечебния процес. „Когато пациентът е информиран за стъпките в терапията и участва в нея, резултатите са по-добри. Гласът му вече може да бъде чут“, допълни д-р Дренски. Той посочи, че подобни механизми е прилагал и в предишни лечебни заведения, сред които болниците „Токуда“, „Света София“ и „Уни Хоспитал“.

Освен чрез предоставената обратна връзка, БАЗП ще подпомага и диалога с медицинския персонал в болницата в Перник.

Общинските съветници не приеха предложението за намаляване на възнагражденият

Служители на Югозападното държавно предприятие (ЮЗДП), „Държавно горско

Още вчера изпратих писмо до парламента с предложение за конкретна редакция на

Не пропускайте важните новини от деня. Последвайте ни в Google News Showcase
Бъдете информани с нашите тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-важните новини и събития от рубриката във входящата си поща. Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
Получавайте най-важните новини и събития от Вашият град. От понеделник до петък от нашия редактор Стела Филипова
ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА
European Prosecutors Indict Former Varna Mayor, Ex-Regional Governor
The European Public Prosecutor’s Office (EPPO) said in a press release on Monday that its office in Sofia had filed an indictment against a former mayor and a former regional ...
Четири стопанства в обхвата на Североизточното държавно предприятие ще предлагат коледни дръвчета
Четири стопанства в обхвата на Североизточното държавно предприятие (СИДП) ще предлагат тази година коледни дръвчета. Това са – Държавно горско стопанство (ДГС)-Търговище, Дъ ...
През изминалото денонощие са потушени 40 пожара в страната, един е пострадал
За изминалото денонощие са потушени общо 40 пожара, като оперативните звена са реагирали на 78 сигнала за произшествия, съобщава на страницата си Главна дирекция „Пожарн ...
Утре за пръв път от 8 юли ще имам възможността да бъда на работното си място, написа Благомир Коцев
В утрешния ден за пръв път от 8 юли ще имам възможността да бъда на работното си място. Ще отида до него сам и пеша в 8:30 сутринта, както винаги съм го правил. Това написа кметът ...
На 1-ви декември ще грейнат светлините на коледната елха във Видин
На 1-ви декември в 17:30 ч. ще грейнат светлините на коледната елха на площад „Бдинци" във Видин. За първа година коледната украса ще светне едновременно във всички населени ...
ОЩЕ ОТ НОВИНИТЕ ДНЕС
European Prosecutors Indict Former Varna Mayor, Ex-Regional Governor
The European Public Prosecutor’s Office (EPPO) said in a press release on Monday that its office in Sofia had filed an indictment against a former mayor and a former regional ...
Прогноза за времето на 2 Декември (Вторник) и следващите дни
През нощта от запад ще започне увеличение на високата облачност, съобщиха от Националния институт по метеорология и хидрология (НИМХ). Западният вятър в повечето места ще стихне и ...
Без шум и фанфари медиците във ВМА връщат най-важното на този свят – надеждата
Без шум, без фанфари, без крясъци, без обидни думи, но без почивка, вие, уважаеми дами и господа, връщате най-важното на този свят – надеждата. С тези думи вицепрезидентът Ил ...
Бивш кмет и бивш областен управител на Варна са обвинени от Европейската прокуратура за източване на средства за несъществуващо пристанище
Европейската прокуратура (EPPO) в София съобщи днес, че е повдигнала обвинение срещу бившия кмет и бившия областен управител на Варна, както и срещу двама служители от Изпълнителна ...
РЗИ - Перник отбелязва Световния ден за борба със СПИН с информационна кампания
Регионалната здравна инспекция (РЗИ) в Перник организира кампания от 1 до 5 декември по повод Световния ден за борба със СПИН, съобщиха от инспекцията. Под мотото „Това не го ...
Тикер в 11:36 ч.
The European Public Prosecutor’s Office (EPPO) said in a press release on ...
Начало В детайли
91
България

Болницата в Перник въведе система за обратна връзка с пациентите чрез специални заключени кутии, поставени на всеки етаж

В Многопрофилната болница за активно лечение „Рахила Ангелова“ в Перник вече е въведена система за обратна връзка с пациентите.Тя се осъществява чрез специални заключени кутии, поставени на всеки етаж. В тях пациентите могат да попълнят бланка за мнение, свързана с жалба, сигнал или похвала, и да я пуснат в една от кутиите.

| 01 Декември 2025, 10:48 ч.
СЛУШАЙТЕ НОВИНАТА
Болницата в Перник въведе система за обратна връзка с пациентите чрез специални заключени кутии, поставени на всеки етаж
Болницата в Перник въведе система за обратна връзка с пациентите чрез специални заключени кутии, поставени на всеки етаж
Снимка © БТА

В Многопрофилната болница за активно лечение „Рахила Ангелова“ в Перник вече е въведена система за обратна връзка с пациентите. Тя се осъществява чрез специални заключени кутии, поставени на всеки етаж. В тях пациентите могат да попълнят бланка за мнение, свързана с жалба, сигнал или похвала, и да я пуснат в една от кутиите. Те се отварят веднъж месечно, а ключ от тях има единствено адвокат Пламен Таушанов от Българската асоциация за закрила на пациентите (БАЗП), която систематизира постъпилата информация и изготвя ежемесечни доклади. Организацията има право също да разследва всяка подадена жалба.

Паралелно с тази система, в непосредствена близост до кутиите е разлепена и Европейската харта за правата на пациентите. Документът задължава лекарите и лечебните заведения да гарантират основните права на пациента и е свободно достъпен за всички.

Директорът на болницата в Перник, д-р Явор Дренски, представи инициативата пред медиите и подчерта, че тя е важна стъпка към подобряване на предоставяните медицински услуги.

„Надяваме се този мониторинг да доведе до по-добро обслужване“, заяви той. По думите му пациентските сигнали са ключов инструмент за усъвършенстване на лечебния процес. „Когато пациентът е информиран за стъпките в терапията и участва в нея, резултатите са по-добри. Гласът му вече може да бъде чут“, допълни д-р Дренски. Той посочи, че подобни механизми е прилагал и в предишни лечебни заведения, сред които болниците „Токуда“, „Света София“ и „Уни Хоспитал“.

Освен чрез предоставената обратна връзка, БАЗП ще подпомага и диалога с медицинския персонал в болницата в Перник.

Към първа страница Новини
Бъдете информани с нашите
тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща. Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
Получавайте най-важните новини и събития от Вашият град. От понеделник до петък от нашия редактор Стела Филипова
КЪМ АБОНАМЕНТА
ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА
European Prosecutors Indict Former Varna Mayor, Ex-Regional Governor
Четири стопанства в обхвата на Североизточното държавно предприятие ще предлагат коледни дръвчета
През изминалото денонощие са потушени 40 пожара в страната, един е пострадал
Утре за пръв път от 8 юли ще имам възможността да бъда на работното си място, написа Благомир Коцев
На 1-ви декември ще грейнат светлините на коледната елха във Видин
Още от рубриката
ВРЕМЕ ЗА ЧЕТЕНЕ
   
Време за четене - месец Декември
Препоръчани заглавия
ОЩЕ ОТ НОВИНИТЕ ДНЕС
Сфера
European Prosecutors Indict Former Varna Mayor, Ex-Regional Governor
В детайли
Прогноза за времето на 2 Декември (Вторник) и следващите дни
В детайли
Без шум и фанфари медиците във ВМА връщат най-важното на този свят – надеждата
На преден план
Бивш кмет и бивш областен управител на Варна са обвинени от Европейската прокуратура за източване на средства за несъществуващо пристанище
Контекст
РЗИ - Перник отбелязва Световния ден за борба със СПИН с информационна кампания
Контекст
Отменя се бедственото положение на територията на община Симитли, въведено във връзка с проливните валежи в Благоевградско
Местен фокус
Заради предстоящото въвеждане на еврото "Водоснабдяване и канализация" - Смолян определи 23 декември за краен срок за плащане на задължения
На преден план
Кампания за разделно събиране на стъклени отпадъци започва в Троян
В детайли
Горски служители и военнослужещи ще залесяват опожарената гора край Симитли, съобщиха от Югозападното държавно предприятие
Местен фокус
Движението в участъка Липен - Криводол трябва да се осъществява с повишено внимание, съобщиха от АПИ
Още новини
ГОРЕ
Не изполваме интернет бисквитки. Не събираме лични данни и не споделяме такива с трети страни.
Не прилагаме проследяващи или наблюдаващи маркетингови/рекламни системи.

NRD24 © 2025 Всички права запазени. Програма на NRD. Издател Nachrichtenabteilung DRF.
Публикуваното съдържание, текст, снимки и графики е защитено от Германското законодателство за Авторско право.
ГОРЕ
Не изполваме интернет бисквитки. Не събираме лични данни и не споделяме такива с трети страни. Не прилагаме проследяващи или наблюдаващи маркетингови/рекламни системи.


NRD24 © 2025 Всички права запазени.
Издател Nachrichtenabteilung DRF.
Публикуваното съдържание, текст, снимки и графики е защитено от Германското законодателство за Авторско право.